De kwaliteit van Sam&ko

Iedere dag onze prioriteit

Kwaliteit

Jij moet met een gerust gevoel naar je werk gaan, wetende dat je kind in goede handen is. Dat staat en valt met onze kwaliteit. Iets waar we iedere dag dan ook hard aan werken. Hoe doen we dat?

  • Al onze locaties en gastouders worden jaarlijks onaangekondigd geïnspecteerd door de GGD.
  • Wij hebben een intern kwaliteitssysteem: onze werkwijzen zijn vastgelegd en inzichtelijk voor medewerkers.
  • Er is een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek.
  • We hebben een pedagogisch beleid , een veiligheids- en gezondheidsbeleidbeleid en privacy beleid.
  • Al onze locaties werken daarnaast met ‘pedagogische werkplannen.’


Wat als je niet tevreden bent?

Natuurlijk doen wij iedere dag ons best. Het kan gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Het is fijn als je dat eerst bespreekt met de pedagogisch medewerker of clustermanager. Gaat het om administratieve zaken, dan kun je je richten tot onze klantenservice. Meestal lost zo’n gesprek het probleem op.

Toch nog niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je contact opnemen met het klachtenloket kinderopvang voor informatie, advies en mediation (www.klachtenloket-kinderopvang.nl). Uiteraard kun je ook je klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang (www.degeschillencommissie.nl )

Sam&Koos kinderdagverblijf 1
Sam&Koos kinderdagverblijf
Sam&pluk kinderdagverblijf 22